-->

Patah Hati~






Terima kasih sayang segala rasa kasih yg diberikan...
dan terima kasih juga dgn rasa luka yg kau hadiahkan.
suka dan duka itu ku terima 
kerna ku tahu cinta tak selalu indah
dan hanya pada yg ESA dpt ku curahkan 
setiap perit yg ku tanggung
setiap keindahan yg dipinjamkan walau seketika cuma..

Aku tidak menjauhkan diri darimu
cuma aku tidak bisa menerima mu.
Aku bukan membencimu
cuma aku terluka dgn sikapmu.
biarkan aku disini...
merawat luka sendiri dihujung sepi
lalu ingin membuka buku baru
tanpa ada nama mu.

bila kita setia,
dia berpaling tanpa kita rela
tapi bila dia kata dia tak sengaja
dan mahukan kemaafan dari kita
kita maafkan dia tapi maafkan kita..
sbb kita tak dapat terima dia semula
bukan kita benci bukan juga hati kita luka
tapi hati kita dah hancur dan tak dapat dibentukkan semula.


0 Kata-Kata Sayang:

Previuos Entry