-->

Result SPM aku?

2 a.m. Aku muncul lagi. Motif? Takleh tido. Anak2 aku dah dodoikan tadi. Gurindam jiwa. Lena wei.. ha ha ha.

Apehal tetiba result SPM ni? Harus lah sebab semalam orang duk sibuk dengan result masing2. Result aku yang berzaman dulu mula lah nak menjelma semula. Ok la tu. Not too bad, Not too good. Suam-suam lah untuk orang yang banyak main macam aku.

Serius lah aku banyak main. Main aku bagi jugak sumbangan kat sekolah. Main-main aku ramai cikgu sayang tau! Ermmm... SPM aku... hari aku dapat result.... aku dapat sekali lamaran.. Nampak?? Sangat kenangan. Sampai bila aku takkan lupa. Ada jugak dapat diam orang suka aku kan...

Sape?? RAHSIA!! Agak-agak sape yang berani lamar aku taim result SPM keluar? Hahaha...

Ok dah. Aku nak cite pasal result. Result baik atau teruk, yang pasti bukan penamat hidup. Hampir 11tahun dah sekarang, aku tetap bangga dengan diriku. Seorang isteri, seorang ibu dan seorang bisneswomen. Haa... Keje sendiri, cari duit sendiri. Korang sendiri penentu, korang sendiri yang tahu diri sendiri. Korang akan jadi apa yang korang fikir! Dengan izin Allah jugak!

Faham ke faham?
Result aku?? 3A jeee..
Math - untuk aku belajar mengira
BM - untuk aku belajar memahami
PI - untuk aku belajar redha

0 Kata-Kata Sayang:

Previuos Entry