-->

kenapa mereka malas layan saya?

Salah siapa bila status FB anda kurang respon? Anda terasa? Saya? Agak terasa jugak..Dulu sekali status berpuluh2 komen.. Yg like takyah cakap lah. Terasa ramai je kawan bersama. Waktu susah dan senang. Alaa... Bukan apa pun, melaluinya kita leh gak rasa tenang dan senang sebab secara tak langsung kita tau ada jugak yang sayang. Tapi sekarang? Hanya tinggal kenangan. Memang seribu kali sayang...


Dah nama pun jaringan sosial jadi kat sini jela tempat saya nak berkawan. Betul, perlu ada batasan sebab saya kan isteri orang. FB sekadar tempat berkongsi suka & duka serta share pendapat ngan kawan2. Bercerita pasal kehidupan berkeluarga serta anak-anak... Anak2? Kalau tu pun takleh baik tulis dalam diari je diam-diam. Takde orang nak peduli & amek tahu kan? But sometime, i need a friends to cry with me.... Sob sob sob.. Broken!


Motifnya sekarang ni, kenapa makin kurang respon? Mereka dah bosan dengan status2 saya? Menyampah? Poyo? Benci? Atau saya bukan sape2 bagi mereka? Saya akui, kadang2 status saya agak keagamaan dan saya makin gemar share artikel2 kekeluargaan buat panduan dan renungan bersama. Atau mereka serabut dengan wall saya yg penuh dengan post game? Maaf kawan2... Memang kadang2 saya agak keterlaluan tapi sebelum awak makin menyampah, apakata awak delete dulu application game tu dari FB awak. Jadi mudah bagi pihak kita berdua. Awak pun dah tak perlu lagi terima game request dari saya. Kan? Saya pun tak sakitkan hati awak..


Arrghh...kenapa nak emo bile takde respon atau feedback dari kawan kan? Ingat mereka macam saya online je 24/7? Haruslah tak kan? Jadi hati sile jangan sedih lagi. Bukan mereka tak sayang cuma mereka malas nak layan. Huahuahua


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 Kata-Kata Sayang:

Previuos Entry