-->

Esok Awak Dah Sekolah!

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

Awak...
Esok dah start sekolah. Mampukah saya mengulangi saat-saat kita berdua dulu?
Bangun seawal 5 pagi  buat breakfast untuk awak...
Walaupun sekadar air teh O secawan dan roti telur 2 keping...
Namun saya puas...
Dapat tengok awak bersiap berbaju sukan atau kadang-kadang berkemeja...
Hensem jugak awak ni kan? Maaf kalau saya lupa nak puji awak...
Paling bahagia dan bermakna...
Bila saya boleh hantar awak sampai ke muka pintu dan cium tangan awak...
Agak-agak saya layak masuk Syurga tak? hehehe

Awak...
Tahun lepas kita dah bertiga...
Last-last semuanya awak buat sendiri...
Saya pulak jaga Aqif Riziqi...
Maaf ye awak...
Insyallah saya janji tahun baru ni...
saya akan  sediakan semuanya untuk awak....
(sambil picit-picit kepala... migrain).......

nampaknya esok macam awak kena buat semuanya sendiri lagi je?...

0 Kata-Kata Sayang:

Previuos Entry