-->

Siti Nordiana Pun Dah Pakai Tudung! Cun Sesangat!

Malam tadi duk layan Malar Segar kat TV1. Ape gelak2? Betul lah! Layan tau dgr lagu2 lame ni walaupun mcm dah takde cite lain sebenarnye nak tengok malam tadi! walaupun kan!hehehe Yang lebih buat mummy melekat je depan tv tengok tu sebab ade nye Siti Nordiana ni. Mummy minat oke! Lebih terkesima sebab tengok die sangat manis bertutup litup bertudung. Cun wwoooiittt!! Dah tak seksi2 cam aritu. Alhamdulillah... Lagu tak berape nak sedap pon jadi layan bile tengok Nana ni. Sore die lemah manis gitu!

Sangat manis oke! Purple gitu! Mummy suke!

Moga penghijrahan ini kekal selamanye


Jom dengar kata Nana:

“Sebenarnya saya sudah mula memakai tudung sejak bulan puasa yang lalu. Keputusan saya memakai tudung ini bukanlah disebabkan fesyen semata-mata, tetapi ini adalah imej terkini saya dan berharap ia akan kekal sampai bila-bila.

“Lagipun perubahan imej yang saya lakukan ini adalah satu kesedaran terhadap tanggungjawab sebagai seorang wanita muslim. Malah, ini juga adalah langkah awal untuk saya berubah ke arah menjadi seorang insan yang lebih baik,” jelasnya. kosmo.com.my

Sumber : Yanghangat.com dan Kosmo.com.my

Ni gambar kenangan Nana & Rayyan dengan Arwah Faizal Yusop
Semua yg berlaku pasti ada hikmahnya. Moga Nana terus tabah menjalani hidup dengan anak tersayang!

Itulah orang kata, kalau dah sampai seru, tak payah orang nak paksa-paksa, mesti berubah punya, dan terimalah perubahan mereka seadanya tak payah lah nak kata bagai-bagai sampaikan serba tak kena dibuatnya. Dan mereka yg asyik kata tak dapat hidayah lagi tu, hidayah tu kena cari. Kalau korang sendiri takde inisiatif langsung even sedikit pun terdetik untuk dapatkan hidayah, jangan haraplah ye! Yang penting naiwatu kita oke! Insyallah... Sesungguhnya Allah S,W.T Maha Mengetahui Lagi Maha Penyayang...

nota kaki: Syukur jugak sebab kawan mummy yg sorang tu pon dah hijrah bertudung. Takpe slow-slow k syg... Mummy doakan yg terbaik untuk kamu ye & moga berkekalan. Amin!

0 Kata-Kata Sayang:

Previuos Entry