-->

Garuda kecundang Harimau PERTAHANKAN EMAS

Kita MENANG!! Mood menang mlm tadi pun tak hilang lagi ni.Takleh ingat r game Harimau mlm tadi. Memang TERBAIK even kita menang PENALTI je selepas SERI 1-1 dgn INDONESIA. Penalti tak penalti asal menang kan?? Ye tak?? 

Saat debaran Penalti! 

Akhirnya KITA MENANG!!!!

Macam mimpi bila tengok Malaysia main hebat camtu. Awal-awal game mmg cam hambar r tu yg kena dulu ngan Indon tu minit ke-5. Bengang gile tengok team Indon gelepor bile leh wat gol. Saiko giler aku!! Macam gaye orang dh menang je. Apek pulak ge mamai. 3 kali jugak r bola muntah. Nasib r pahtu team kite dapat rentak semula. Apek pun dah tebus salah die bile dah save bola taim Penalti tu. 

Berpeluh aku mcm aku yg main semalam. semangat tak semangat kan! Terasa gelora die macam duk kat stadium tuh! Makin darah tinggi aku bile tengok Mat Fakri main bola ni. Ape kejadah lah main bola lagutu cik abang oooii??... Bahrambang sunggoh r! Berape kali die saje duk belage ngan teammate sndiri! Kemuncak kemarahan aku bile penalti pulak die amek! bile pengulas sebut je name die trus r terdiam aku. Zorro dah geleng kepala. Macam dah boleh agak bola die macamane. Huuhuhuhu... Nasib lagi bola Badrul bergolek jugak slow2 ke arah gawang gol. Leh tak kalu aku nak kate Badrul Hero?? Hihihihi...

Atceli seme Hero malam tadi (tak termasuk Fakri aci tak?hurm....) Korang memang cap harimau sejati lah! Fakri je cap ayam! Hahaha.. Masih lagi bengang ngan Mat Fakri ni even kita dah menang. Jahat tak aku? Lantaklah... Kalu ko main baik takde r aku mengata kan? ANYWAY, TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH!

Disebalik mummy ngan dedi duk kusyuk tgk game, rizqi duk sibuk ngan game die ni pulak. Dah tak pedulu dah kami duk bising ngan bola. Asal die leh main ngn kotak tisu tu. Bile gol je terkebil-kebil die tengok mummy & dedi melompat kegembiraan. Oooppsss! Melompat ke?? Kantoi... haha
Bila dah abis game, orang dah nak tido, die pulak makin aktif pulak ngan bola die tuh! Agaknya nak training kot untuk Sukan Sea akan datang? Nak ganti Fakri katanya... 
Saya nak main bola jugak nanti boleh tak mummy?? Boleh sayang... Hadoii!

2 Kata-Kata Sayang:

safinazahmad said...

aku da agk da ko msti update ceta mlm td kn..pantas!heheheh

Sarah Nadia said...

ngehngehngeh....klu xleh nk updated rse xtenteram idup tau! setiap saat je duk reka ayat dlm otak ni tp last2 ayat lain yg kua. hahaha.....

Previuos Entry