-->

Final With Garuda!

Petang kelmarin kita MENANG dgn Myammar.
Menang 1-0 jugak tapi dah cukup utk ke FINAL.
 Sape buat GOL? Si Samseng FAKRI lah!
Nape aku panggil die samseng??
Sebab die main sgtlah keras & gumble je asal dapat bola!
Xsedap die maen maren! Sies tak sedap!
 Tekanang aku tengok nasib r die xsia2 kan bola tu jugak!
Bosan asik dgr pengulas sebut 'sayang sekali' tiap kali bola tak mnerjah gawang
padahal dah 'seribu kali sayang dah' pakcik oii!
permainan oke je utk 2nd half.
1st half tak oke. Bes taim main ngn Indonesia lagi
Agak terkilan sebab Hero aku, Badrul agak suram
Pertahanan TEEBAIK setakat ni.
Gandingan Muslim, Fazli ngn Mahali & tentu sekali Keeper Apek!
Peluang gol ada tapi membazir banyak
Izzaq, shahrul irfan tolong tajamkan serangan anda lagi ok!
KESELURUHAN permainan, SAYA agak BERPUAS HATI

aBang Samseng kita! Nasib gol kalu tak.......tq
-no komen-

yg saya tak puas hati 
bile INDONESIA tak abis2 layan kita secara SANGATLAH TAK BAIK!
Macam kita ni JAHAK SANGAT! 
Layan sgt dorg baik2, ade dorang layan kita baik-baik jugak?
TAKDE KAN??? Terang2 dorg perang ngan team kita! Sian Ong Kim Siew! 
Choooiii betol!! 
JAGALAH KORANG!! GERAM BTOL AKU! 
Nasib xde bibik, klu tak kompem2 jadi mangsa dera. Ahaks!

Esok AWAS warga INDON!!
HARIMAU BAKAL MEMBAHAM GARUDA!!
Moga Kemenangan Menjadi Milik Kita
1 - 0 pun takpe dah!
Amin

0 Kata-Kata Sayang:

Previuos Entry